2012. augusztus 12., vasárnap

Hűvös reggelen/Am kühlen morgen

Sziasztok!

Hallo,

Nem volt tervbe véve a mai peca. Valamire alergiás vagyok és köhögés jött rám hajnalban. Gondoltam nem költöm fel a családot a köhögésemmel kinézek a vízpartra.

hatte nicht vorgehabt heute angeln zu gehen. Leider bin ich alergisch auf irgend etwas und mußte viel husten. Damit ich meine Famillie nich aufwecke bin ich angeln gegangen. 

Ma hajnalban 11 fok volt. Még jó,hogy felvettem a hosszút. A víz szép volt.

Heute früh war 11 grad. Gut dass ich lange Hose und Pulover angezogen habe. Wasser war sehr schön.


Szokásos módszerrel indítottam ami hamar meghozta a balint majd egy kis csukát.

Alt bewehrte Methode...Rapfen und Hechte



Még adott 2 kis csukát ezen kívül ,de rosszak lettek a képek.

Habe noch 2 kleine Hechte gefangen aber leider waren die Bilder zu schlecht...

Egyik helyen megálltam és gondoltam kezdek egy gumihallal. A parttal párhuzamosan húzva döcögve jön a víz alatt kiálló gyökereken majd egy lomha ránehezedés és elindul vele a hal. Sajnos a horog nem akadt és rövid párbaj után meglépett. Próbáltam még becsapni,de nem sikerült. Na elérkezett a csali csere és felraktam egy ígéretes színű gumihalat. Már a 3. dobásom húzom kifelé mikor a lábam előtt egy hatalmas burvány és egy jókora rávágás... erős húzás után ismét kiakad a horog "nem hiszem el". Most nem vártam sokáig és felraktam egy twistert amivel a 2. dobásra becsaptam a 61cm-es csukát.

Beim eine Stelle bin ich stehen geblieben und mit Gummifisch probiert... beim einholen konnte ich die Beumwurzel fühlen wie das blei absinkt und auf einmal kam ein schlag und ist langsam mit dem köder losgegangen. Leider ist mein haken nicht richtig gesessen und nach kurzen Kampf war es vorbei. Habe noch mit dem selben Köder noch zu schnappen aber ohne erfolg. Dann dachte ich an köderwechsel und nach dem 3 wurf kam der schlag fast vor meine Füßen. Leider hat sich mein haken wieder gelöst. Konnte kaum glauben dass wieder passierte. Köderwechsel und beim 2 wurf konnte ich den Hecht landen. 61cm.




Nem is volt ez olyan rossz...

Gar nicht so schlecht gewesen... 

üdv.
Gruß
Csaba

3 megjegyzés: