2012. július 18., szerda

Airbrush

Sziasztok!

Hallo,

Kaptam egy félig kész wobblert...nos ezeket e-bay-en meg lehet vásárolni. Originál termékről vannak lemásolva. Nos nem is ez a lényeg. Ha kaptam gondoltam le is festem.

habe ein halbfertigen Wobbler bekommen. Dieser Wobbler sind auf dem e-bay auch zu kriegen. Sind vom Original gemacht worden. Wenn ich eins habe werde ich mal bemalen.





A végén kapott egy jó adag UV 5percest.

Am ende krigte noch Epoxi 5min.



Remélem jó színt választottam...

Hoffe habe die richtige Farbeausgesucht.

Üdv.
Gruß
Csaba

6 megjegyzés:

  1. Köszi Steve! igaz kicsit elszúrtam,de gyakorlok...

    VálaszTörlés
  2. Mutatós darab ,és a mozgása?

    VálaszTörlés
  3. felveszem majd videóra... szerintem jó a mozgása,most majd dobálom párszor...

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. ADDIG DOBÁLOD MÍG EGY JÓ CSUKA EL NEM VISZI!
    ÉN ÍGY JÁRTAM!

    VálaszTörlés