2011. december 10., szombat

Wobblerek házilag 1/ Handgemachte Wobbler 1

Sziasztok!

Hallo,

Készítettem egy SFR 05-öt és pár SSR 05-ös wobblert az elmúlt napokban, és ezeket szeretném megosztani veletek. Anyaga Abachi fa és saválló dróttal 1-1,2mm van szerelve. Bizonyára nem kell a kisebb csaliknál az 1,2mm drót,de ahol harcsa is előfordulhat... Mielőtt a színeket felviszem Nitro lakkba mártom és mikor megszárad csak azután festem. Zárásnak kapnak UV 20 műgyantát. A gyártás folyamatát egy másik írásomban fogom közölni.

Ich habe ein SFR 05 und einige SSR 05 gefertigt. Die möchte ich gerne mitteilen. Material Abachi Holz. Draht aus Edelstahl  1-1,2mm. Sicher braucht man für kleinere Köder keine 1,2mm aber wo Wels vorkommen sollte... Vor ich mit Farbe beschichte tauche ich den Köder in Nitro Lakk rein. Nach trocknen kommt Farbe dran. Zum schluß kommt UV 20 Kunstharz./in Ungarn zu bekommen 2 komponenten/
Über die Herstellung werde ich in einen anderen bericht übermitteln.





Van még mit csiszolni a technikán...igyekszem.

Muß noch üben...bemühe mich.

üdv.
Gruß
Csaba

8 megjegyzés:

  1. üdv
    Jó a blog ,gratulálok.
    Ha jól látom te is előszeretettel használod a halgép testeket.:-)
    Próbáld ki az ssr 7 es testet sfr 7 es nyelvel kombinálni ,egy sekélyen húzható vobid lesz.
    Nekem balinra is bevált.
    Üdv WOLFY

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszi szépen! igen használom mert utóbbi időben kevesebb időm lett egyedi faragásokra meg megkértek rá.A festés amit a legjobban szeretek.:)köszi a tippet, ki fogom próbálni.Ha jól tudom öntöd a testeket...? üdv.Csaba

    VálaszTörlés
  3. Igen készítek pur ból is,de én is használom a halgép féle testeket.
    De a nyelveket, én már öntöm.
    És a drótozást is én készítem.
    A festés a vobler készítésnek a csúcsa.:-)az igaz.
    De a súlyozással is lehet ,és kell is játszani.

    VálaszTörlés
  4. Gondolkodtam a Pur habos megoldáson,de aztán letettem...nem tudom a magyarázatot...
    A nyelvek nagy részét én készítem munkavédelmi boltban vásárolt plexi /fűkasza/. Abból készítek nyelvet.Próbáld ki azt a verziót amikor szembe van a wobbi orra és u formája van a nyelvnek,nagyon jóóó.A drótozást meg 1mm vagy 1,2mm saválló hegesztő pálcából csinálom leggyakrabban...van szerszám hozzá.

    VálaszTörlés
  5. húúúúú, de jó kis wobblerek, minden elismerésem, én is próbálkozok balsából, de a festés mindig gondot okoz :(

    VálaszTörlés
  6. Atyafi: Köszi szépen! Igyekszem érdekessé tenni...

    kisgyerekhorgasz: szerintem az a legszebb része...majd készítek egy rendes beszámolót róla...

    Üdv.
    Csaba

    VálaszTörlés