2011. december 29., csütörtök

Wobbler házilag 3 /Handgemachte Wobbler 3

Sziasztok!

Hallo,

Gondoltam mesélek ,hogy festem a wobblereket. Nos van pár dolog amit mindenképp meg szeretnék említeni az airbrush festéssel kapcsolatosan. Én oldószeres festéket használok. Ezt a festéket nem kell hígítani és a pisztoly tisztítását Nitro hígítóval lehet megoldani. A kompresszorom pedig olajmentes ami nagyon fontos. Airbrush pisztolyom 0,2mm vonalvastagságot tud.

möchte vorstellen wie ich die wobbler bemale. Ich benutze lösemittelhaltige Farbe. Diese Farbe brauche ich nich mischen kann ich sofort damit arbeiten. Habe eine Ölfreie Kompressor. Meine Pistole ist mit 0,2mm Düse ausgestatet.

Amit a védelmet illeti érdemes maszkot viselni mert igen káros. Én egy M3-as maszkot használok cserélhető szűrővel. Gumikesztyű meggátolja a bőrre ragadt festék súrolását. Szemüveg meg szemünket védi.

Für die sicherheit benutze ich Maske von M3. Bei dem kann ich die Filter austauschen. Gumihandschuh und Brille sind auch wichtig.






 Airbrush pisztoly

Airbrush Pistole

Kompresszor

Kompressor



Amit már korábban említettem végső fedésnek UV20-at használok háztartási boltban szoktam venni. Müllerben lehet kapni szemeknek valót. Ezüstöt és aranyt szoktam választani.

Früher habe ich schon erwähnt dass ich nach bemalung UV20 benutze. Dass ist ein zwei komponenten Harz. Für Auge kaufe ich in Müller die selbst klebende Folie.



Amit legutoljára készítettem: /sajnos a fotók nem teljesen azt adják vissza amit kellene/

Letzte arbeit /leider geben die Fotos nicht dass rüber..../







Üdv.
Gruß
Csaba


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése