2012. május 12., szombat

Kajakos horgászat 3. / Kajak Angeln 3.

Sziasztok!

Hallo,

Pénteken úgy döntöttem rápróbálok szombat hajnalban egy jó kis pecára. Keléssel nem volt gond mert volt bent egy szúnyog a szobában akinek sikerült ébren tartani,ezek a vérszívók...

habe gedacht dass ich am Samstag wider angeln gehe. Mit dem aufstehen hatte keine Probleme wiel eine Mücke  mich aufweckte.

Reggel 03:00 óra van,mindenki még javában alszik. Én meg úgy döntöttem ha már felébredtem ki is nézek. Kevesen vannak az utakon csak pár elszánt horgász mozgolódik ilyenkor. Kiérve a vízpartra megpróbálom a lehető leggyorsabban összepakolni és elindulni. A kiszemelt helyen szerencsére nem volt senki csak tőle jó 50m-re egy idősebb Úr akinek persze nem tetszett,hogy megjelentem és szópárbajba is keveredtünk. "menjen arrébb 20m-t" senki nincs a parton velem szemben...na mindegy. Ezon a partszakaszon nagyon elkezdődött a küsz ívás. Sajnos a szösz nem kellett volna.

Früh bin ich los 03:00 Uhr... alle schlafen noch nur ein paar Angler sind unterwegs. Als ich am Ufer kam versuchte schnell wie möglich mit dem Kajak ans Wasser zu kommen und zur ausgewählte Stelle zu fischen. Von mir Sitzt ein alter Herr ungefähr 50m entfert. Leider hat der Man probleme dass ich dort stehen blieb. Nach kurzen Rededuell habe dann gelassen. An dieser Stellen sind sehr viele Weisfiche die leihen und die ziehen die Rauber... leider war sehr viel Espenblüte auf dem Oberfläche.



 Szombathoz híven sokan kijöttek  /milyen jó a Tisza ilyen szempontból/ nos Bálint barátom partról én kajakból pecáztam.Rengeteg rablás ellenére nem tudtunk kicsikarni egy kapást sem. Wobbler,gumi,DS...semmi nem kellett nekik. Élő hallal fogtak egy süllőt..az viszont nincs. Egy óra kapástalanság után átmentem egy szöszmentes helyre.

Samstags kommen sehr viele ans Ufer. Freund Balint vom Ufer ich aus Kajak...wir haben sehr vielen Aktivitäten gesehen aber ohne erfolg. Haben alles versucht Wobbler,Gummiköder,DS....ein Angler hat mit lebendiger Köderfisch /ist noch in Ungarn erlaubt/ ein Zander gefangen. Ich habe eine andere Stelle gesucht.

Balint próbáltam becserkészni először egy Mann's ezüst flitteres gumihallal ami 6cm-es volt. Volt egy jelentkező,de csak a gumit húzta meg. Pár dobás után viszont úgy döntöttem csalit cserélek és bevált. Berkley Pulse shad volt a tettes. 

Habe versucht Rapfen zu fangen. Anfangs mit einen 6cm Mann's silber...hatte interesse aber nur gezuckt. Nach einigen wurf habe den Köder auf ein Pulse Shad gewechselt.




 Tovább dobálva volt még pár érdeklődő,de nem sikerült becsapni. Ezt követően eszembe jutott,hogy mi lenne + egy légy felkötésével. Az ötlet nem új ,de adott még egy balint.

Nach einigen wurf habe gedacht ein Pfligen imitat zu versuchen. Mit erfolg.



 Röviden és tömören ennyi fért bele a mai rövid pecába.

In kurzen Beitrag zusammengefasst...






Üdvözlettel
Gruß
Csaba






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése